i wanna be your limousine

Det var ett roligt kalas med tipspromenad, kluriga gåtor, sång, massa god mat och vatten var det va? Vi hade bordsplacering och jag blev förvånad när det stod Anna på en lapp. Då trodde jag att de hade glömt mig, jag letade ju förgäves efter Lillanna. Men det var inte länge jag fick vara bara Anna, Storanna kom även dit. Det var bara Mellananna som fattades där.

Imorgon börjar vi förbereda inför Restaurangshowen. Förut längtade jag faktiskt till den, men nu när den väl är här, känner jag att allt går så snabbt och jag vill bara stoppa tiden och andas ut lite. Det skulle behövas! Hoppas att frisörerna gör oss lite vackrare detta år. Hehe, fattade inte riktigt hur de tänkte förra året? Glittriga ringar på kinden, knut i håret med en kniv och gaffel instoppade? Jättefint.. hehe, verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback