giffel bakarna

idag "tävlade" vi om vem som kunde bära mest vinglas i en hand. jag klarade av 14 glas och var jättenöjd. sedan tittade jag på david och han hade 25 vinglas i handen. (är det möjligt liksom?) han är kille, har stora händer och så staplade han glasen.. så jag tycker inte att det gills, haha.  (japp, dålig förlorare). i väntan på att vi skulle bli bjudna på lite lyxmat bakade jag, hanna och david lite gifflar. jag fick idas mat och hon bjöd på någon skaldjurssoppa, fläskfilé med någon potatisgrejsimojs och grillade grönsaker och någon kiwi & äpple sorbet till efterrätt (som inte innehöll gräslök, eeeh, fattar jag väl). (bra koll jag har känner jag, hähä) det var riktigt smarrigt! om några veckor är det min tur att laga till en trerätters och det kommer gå åt skogen, fyfan. blir stressad av att typ koka potatis. hähä. (inte för att jag ska ha det men..)

annars idag har vi fått våra studentmössor och så har jag varit i örebro med ping pong kingen en liten svärre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback