so i keep it low, keep a secret code

jag undrar varför jag inte rör på mig? ibland kan jag verkligen sitta still i flera timmar, varför liksom? tror väl att jag är en förlamad liten tjej, eller något. känner verkligen för att springa och hoppa i min säng men mina ben vill verkligen inte röra på sig, och det skrämmer mig lite. alltså, de vill verkligen inte. på riktigt!! herregud. vart är jag påväg? (ingenstans tydligen, hehe?) är verkligen jätteduktig på att koppla bort mina ben. tänk om det skulle hända när jag är ute och pauwalkar eller något? vaaaaaa, men kul. om ni ser mig ligga ner på gatan alltså så vet ni hur det gick till.



Kommentarer
Postat av: paulina

aaa mm aaa aaa okej aaa mm HAHAHHA hoppas de! då ska ja ta kort o fortsätta min pauwalk utan dig

2009-03-26 @ 00:33:40
Postat av: annis

hahahaha fasen va vilken elaking. tur att man kan räkna med dig hahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback