med roffe i magen är alla glada!

är vi bra eller är vi bra? kvällens restaurangshow gick hur grymt som helst och det var så jäkla kul! förra årets show tyckte jag nästan var en pina. jag var så äckligt nervös minns jag och jag var nära på att bryta ihop. men denna gång flöt allt bara på och man nästan njöt av att vara där. eller ja, jag gjorde iallafall. jag vet inte med de andra. men jag tror nog att alla iallafall hade det riktigt roligt! nu är det bara två kvällar kvar och de blir nog ännu roligare skulle jag tro. idag var det väl ganska dött ändå, loka hit och loka dit typ. men snart är helgen här och då blir det SHOW!

( hoppas leverpastejen smakar bra! )


Kommentarer
Postat av: Sofia.

idag hoppas vi på loka-fritt!

haha leverpastejen. tss! :P

Postat av: sofia

ja, de va nästan bara torrisar där igår.



jag vet inte, de är inte klockt! mamma tyckte nästan synd om offret (A) :P

2009-03-13 @ 11:19:45
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback