a tired teacher

jag tror faktiskt aldrig att jag har varit med om att en lärare försovit sig och att en elev ringt och väckt honom. idag hände det iallafall och han svarade " vaaaa va är klockan?" när vi ringde honom klockan 8 imorse i väntan på honom. "FAN, ja skulle ju ha tagit upp bröd halv åtta, fanfanfan". ungefär. fast ja. han är ju två år äldre än oss, ingen gammal gubbe. så att, inte så konstigt ändå kanske. han lämnade iallafall getterna hemma och kom till skolan en halvtimma senare typ. då hade hela klassen tagit sig frukost (cheesecake) och han blev nervös och sa "bara alla spår efter cheescaken är borta innan stina kommer!!". jag tror att han är lite rädd för henne.


egentligen ville jag bara lägga upp den här bilden, (och hoppas på att min man uppmärksammar mina rosa byxor.) men det blev en liten onödig text på köpet också. japp.


Kommentarer
Postat av: Lars Gunnar på Skagerstands

Åh rosa byxor! YEAH flowerpower :D

2009-05-05 @ 18:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback