blogg problem

jag skriver tusen inlägg som jag aldrig publicerar. tänker att Nej det här kan jag inte skriva, nej, för tänk om den personen skulle läsa det här, nej då kanske den eller någon annan tar illa upp, nej ingen fattar det här ändå, annaamj.tönt.blogg.se, det här kan jag inte skriva, nej, då tror folk att jag är konstig, men va, nej, åh vilket patetiskt inlägg, nehe, som om någon skulle orka läsa det här, nej, nu kommer ingen läsa min blogg nåt mer om jag skriver det här, men åh, tråkigt inlägg, hallå, ingen skulle läsa detta seriöst ändå, vad händer, nej, detta går inte, jag ska sluta blogga, mm, NU ska jag sluta, nej, vad ska jag då göra om dagarna? kanske kan sluta skriva efter studenten, japp, det gör jag, då startar jag en ny blogg. den ska ingen få läsa, eller kanske någon bara. ska fundera på saken. (kommer hinna ångra mig ett antal gånger skulle jag tro). gudarns. vilka problem. det snurrar i min skalle. det är så mycket som jag vill berätta men så lite som jag berättar. kanske. i min nya blogg ska jag skriva precis vad jag känner för och jag skiter i om människor tycker att jag är töntig, för då kan dom själv vara töntar tycker jag. ska skriva om mitt nya liv i storstaden. hahaha. typ som om jag vore någon expert på göteborg. kan se ett blogginlägg framför mig redan nu. gud va barnsligt det ser ut att bli. men det ska bli roligt. i min nya blogg ska det inte stå ett ord om degerfors. förutom att jag kanske har tagit mig därifrån. sen, inget mer. bye bye for good, degerfors, karlskoga och värmland.

kul att jag publicerar detta meningslösa inlägg då. nu ska jag krypa ner och gömma mig under täcket och dricka blåbärste i mörkret och hoppas på att jag inte bränner mig på tungan. tjarå.


Kommentarer
Postat av: sofia anropar annis

men detta var ju ett klockrent inlägg ju. mer sånt! haha. puss

2009-05-24 @ 22:11:05
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Blåbärsteet är ju bäst, och du är så välkommen att komma till Göteborg och sen inte skriva ett skit om dfs. Låter som en toppenide.



PUSSgonatt!

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Haha, blir ju skitbra. Kanske lite om våra utflykter också som vi kommer göra?



PUSSgonatt, igen.

Postat av: sofia

du måste skriva om mig. att du saknar mig massa och massa bla bla. för jag kommer sakna dig.. <3

2009-05-24 @ 22:56:59
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback