breaking the silence

nu känner jag att jag behöver svepa kaffe efter dessa förbannat tråkiga och onödiga lektioner vi haft idag. kaffe och marianne är ju räddningen i skolan, just nu, iallafall. tycker det är så roligt när hanna tar med sig en tjugolapp när vi går till lilla selmis och säger att hon ska köpa fyrtio st marianne (alltså godisar, inte fyrtio tanter som heter marianne), men hon vågar aldrig köpa mer än tio. (man får två för en krona, förstår ni.), och madde hade med sig 5+8kr=13 idag, berättade hon. (hon lät så vimsig och rolig när hon sa det, typ som att vi inte kunde matte (men jaha, hon kanske sa det till mig. dum jag är)) sophie och sofia har spelat nåt spel de hittade på (sophie sköt ett stearinljus mot ett glas, så den studsade till sofia som sköt tillbaka ljuset mot en bok, så det studsade till sophie) och det gjorde de länge, och då menar jag länge. lättroade eller uttråkade. jag själv gick runt med ett fat på axeln (en bok egentligen) och frågade va mina gäster (sophie och sofia) ville ha att äta/dricka. uttråkad.



vi hittade ett arbetsmiljö och blablabla-prov som någon i ettan hade gjort på. det va skitkul, hon hade ritat en fin banan, en klocka, en sköldpadda, en morot och skrivit "omättat fett..va?" som ett svar. hon hade även lagt dit lite "he-he" efter något annat svar och massa sånt fjantigt. typ "jag blir lycklig när jag vaknar och när jag får svettas som ett djur." hon fick ig. hur fint hon än hade skrivit och målat, så fick hon ig. dåligt.

Kommentarer
Postat av: sofia

du är lolig lilla mööööp :P

Postat av: hanna

hihi, jag köpte bara 4 st marianne :DD du vill säkert också köpta massa marianne ;D

2009-05-13 @ 19:06:33
URL: http://hannal.bloggagratis.se
Postat av: Sophie

Men det enda man fick av servetrisen var ett skitigt glas utan ngt i ;)

2009-05-14 @ 17:17:35
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: annis

hahaha jag köpte 8 st :$

och sophie, om du hade varit lite snabbare på att beställa så hade du fått något bättre :D

2009-05-14 @ 19:27:53
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback