SUNNY BEACH

är ingen direkt solgasögonbärare så jag har typ ett par, någonstans, som jag ej hittar. men snodde till mig ett par av mamma som var trasiga, så nu sitter jag här och limmar. klet och kladd överallt! har packat ner det mesta nu och rolig som jag är så har jag inte packat ner någonting färgglatt. jag har verkligen problem med färgade kläder, jag dras till svart och vitt. så jäkla tårkigt, men så jäkla sant.

förutom packning så har denna dag bestått av brännboll och ett örebro besök. vi växlade pengar och tanten inuti den lilla lådan där frågade ifall hon fick följa med oss, och jag skrek (tydligen) JA SJÄLVKLART! sitter nu här och väntar på den lilla glada och roliga tanten som glömde bort mitt namn hela tiden (jättesvårt, verkligen). besviken blir jag om hon backar ur nu. känns som om hon skulle göra hela resan liksom.

får väl passa på att säga farväl här då, inte säkert att jag kommer att skriva någonting mer innan vi flyr landet.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, kommer sakna er också!!!!!!! glöm ej bort mig och ät massa ägg åt mig när jag är borta! (VIKTIGT) (är rädd, kommer dö, nejdå, NÄÄÄÄ men säg inte så annis, hjälp, sos, 112, mamma, pappa, gud) PUUUUUUUUUUUSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Men ååååh ha så jävla fucking kul nu då :)



Puss och LOVA att komma hem sen. Stanna inte i värmen :) Älskar dig honey.

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Anonym

Kom hem snart skitunge!! :)



PUSSkram / sirran

2009-05-30 @ 09:09:07
Postat av: MC cheeese längtar

KOMMERU INTE SNART :(

2009-06-01 @ 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback