fråga stina om ni vill veta vad en potatis är

idag har jag trancherat massa olika grillat kött till massa människor som var sugna på vår otroligt populära grillbuffé. det var sista gången och det gick skitbra, som vanligt. vi är så duktiga. faktiskt. otroligt skickliga. när alla gäster gått så hade vi en sista måltid tillsammans, hela klassen och lärarna. vi åt grillat, citron&marräng paj och drack cola och kaffe. vi pratade lite om åren som gått och om betyg. jag har VG i kök och MVG i hotell, iallafall som det ser ut nu och det är jag stolt över som tusan. har kämpat som ett djur i dessa tre år, eller nåt sånt. stina hade brottom hem till karlstad eller vart det nu är hon bor, ibland bor hon där och ibland bor hon någonannanstans verkar det som. hon skulle nog hem och bli FFF (full före fyra), fast hon lämnade champagneflaskan i skolan och även ett par klackskor, så jag vet inte. igår hade hon druckit vin på skolan och tydligen visat hur en potatis såg ut, ett antal gånger. hon är en virrig och söt liten tant, den där stina.

nu ska jag gå ut och sätta mig in the sun med mamma en stund och sedan åka till sofia. hejhejhej.


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Sv: Ja ta med lite sol och bränna tack, det tycker jag! :D Jaa inte långt kvar nu ;D



kissisiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback