i'm done

there is no more lill anna in the cugels. tråkigt för dom, kul för mig. äntligen. jag känner mig så fri. fri som en fågel. friiiii som en fågel. jag var verkligen riktigt dum som började spela igen förra hösten. men jag var ung och dum, mer kan jag väl inte säga. nu har jag insett att det inte är någonting för mig. jag har vuxit ifrån det. detta ska firas med saft och lite party party på torsdag, för jag har ingen jäkla träning! wo ho ho! FÖR JAG ÄR FRIIIIII SOM EN FÅGEL.



trevligt var det iallafall, inte, att sitta på ett möte där jag bara satt och rullade tummarna och åt en macka och drack lite kaffi. fast det var ju såklart trevligt med kaffit och en smörgås. smörgåsen får 4 av 5 ostskivor av mig. helt okej, saftigt och mjukt bröd, grönsakerna var färska och lite knapriga men JAG VILLE HA EN ÄGGMACKA OCH DET FANNS INTE ETT ENDASTE LITET SPÅR AV ÄGG PÅ MACKAN. så därför ger jag 4 av 5 ostskivor. (dålig fantasi så jag kom inte på något annat än ostskivor att betygsätta med. ska skärpa mig, jag lovar. ge mig lite tid bara). måste även lära mig att inte vara så snäll. borde kanske egentligen ge den 3 av 5, men det var ju söta lilla falk som hade fixat dom, så 4 av 5 får det bli. falken har alltid varit min favorit i laget.


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Hihi ja jag vet, världens goooaste kissi ju :D



Stackars kuugels som inte får ha kvar lill-annis.



puss!

Postat av: aGGis

haha det vaaa så lite =D

2009-05-18 @ 22:06:44
URL: http://aggizh.blogg.se/
Postat av: Expressen

Är det så att detta är början på eran av betygsättning på mackorna? Mackbloggaren Anna är igång! :D

2009-05-18 @ 22:26:28
Postat av: Mc bacon

nej för äggen låg I mackan dummer :O

2009-05-18 @ 23:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback