it all went away so fast

heeeej hej alla söta läsare. (snälla, sluta inte läsa här) nu sitter jag på altanen och bloggar i det superduper härliga vädret. visst är det underbart? hihi. jag har precis ätit en smarrig frukost och dricker nu en stor och härlig kopp kaffe och funderar på min karriär som smörgåsbloggaren. måste ju ha något att backa upp på ifall jobbet i göteborg skulle skita sig. smart va? fast vem vill inte ha äggsmörgåsens drottning som anställd liksom?  DAH! tänkte att jag skulle kanske lyckas bättre med bloggen om jag skriver med blondinbella-språk men jag vet inte, går nog tillbaka till mitt annispannis-språk, kanske. jo. ja. det här känns mer rätt. okej, men jaha. en stor kopp härligt kaffe var det ja, i solen, på altanen. igår träffade jag herr skitbäst en sväng och sedan somnade jag som en liten bäbis på soffan innan eurovision finalen var över. missade alltså vem som vann men jag antar att det var norge, eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh nej, övergå inte till blondinbellastilen! vill du inte ha mig här? =D ;)

2009-05-17 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback