jag behöver en smäll på käften för att komma i balans

jag kom att tänka på glass förut, att jag faktiskt inte har köpt en glass i år! VA? liksom. det är förtusan juni snart. herregud. fast alltså, jag har ju ätit glass, men inte köpt EN GLASS. ni fattar hoppas jag. detta måste jag ju ta tag i! kommer säkert att bli något liknande med att ta mitt första dopp i år. förra året badade jag säkert första gången i augusti. ja, när jag var i strömstad tror jag det var. men "JAG FRYSER!", sa jag, gång på gång, dag efter dag. är väl rädd att jag ska frysa till is och flyta ut i det stora havet eller i den lilla sjön och för att sedan smälta och drunkna. jaha. jaja. pinsamt, annis. måste ju skärpa mig! förhoppningsvis så badar jag i bulgarien om ungefär en och en halv vecka. där är det ju varmt så att frysa till en isbit när jag doppar mig är kanske inte någonting som kommer att hända. men man ska aldrig vara säker..


annis är rädd för vaaaatten, nanana nana na..


Kommentarer
Postat av: Sophie

var soppiloppan som skrev förra inlägget, på ditt andra inlägg, om det inte kom fram. Det går inge bra för mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback