kanelkaffe

jag älskar verkligen att hitta på andra saker när jag verkligen borde lägga på ett kol och plugga. får värsta kicken av det.. nej men. jaha. känner för att baka någonting istället. det är så mycket roligare än att skriva om pakistan, och dessutom så lär jag mig mer på det och jag blir mycket gladare av det också. (fast såklart inte om jag misslyckas med det hela). eller jag kanske ska koka nytt kaffe med kanel i. det är ju skitgott faktiskt. jag kan ha kanel till/på det mesta. en gång testade jag att koka kaffe med socker i, det blev inget bra.

Kommentarer
Postat av: sofia

kom hit så slänger vi ihop en bulldeg och moffar bullar hela natten lång :) ?

Postat av: annis

haha jaa, fan va gott! vi kan väl göra såna där vaniljbullar som vi gjorde i somras till ditt kalas? :D

2009-05-13 @ 16:43:43
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: sofia

jaaaao :D

2009-05-13 @ 16:45:48
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback