klirr i kassan var det

har inte haft något varmvatten hos pappa sen i fredags. jäklar alltså, va jobbigt det är. känner mig som värsta grottmänniskan. eller ja. fast det är väl mysigt. idag iallafall åker lina & molly hem och vi har precis varit hos snälla mormor och morfar och hälsat på. jag fick en liten slant (eller inte så liten egentligen) av dom till bulgarien, så nu kan jag väl leva på annat än saltvatten och sand kanske. "ett oväntat klirr i kassan" stod det i mitt horoskop idag. jag säger ju att horoskop stämmer! nu ska jag gå och mysa och pussa lite på den söta lilla tigern som tassar runt här hemma innan hon åker, för det kommer nog dröja ett tag innan jag träffar den lille busen igen.


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Mina lilla busefis är hemma nu + vi förstås :) Borta bra men hemma bäst. Fast hemma är ju både Göteborg och i Degerfors, vilket betyder att båda är lika bra :D



Kissmjau från kissen! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback