hackad annis, nej tack

igår följde jag med pappi po som skulle hämta blommor någonstans ute på landet, det tog evighet att komma dit och det var sådär jättehett i bilen. när vi kom fram så tänkte jag "ÅHÅÅ, va skönt det ska bli att komma ut!" men, vad ser man? typ 20 höns som skuttar runt på gården, och fåglar är inte mitt favoritdjur direkt. jag satt i bilen med ögonen fulla av tårar och kokade i en halvtimma ungefär, innan pappa kom tillbaks. hönsen och tupparna var typ en meter från bilen och de stirrade på mig och var jättejobbiga. jag grät såfort de kackalde till. så fjantig kan lilla annis vara. hur mycket jag än gillar ägg så hatar jag höns, tuppar och alla andra fåglar. pappa försökte locka ut mig hela tiden "det föddes ett litet lamm här inatt, kom ut och kolla på det, det är jätte fint, de har grisar också!". men NEJ. "de vill bjuda oss på kaffe, kom ut nu" men NEJ. vill han att jag ska bli ihjälhackad eller?


Kommentarer
Postat av: Tuppen, hönan och bonden!

haha kyckling:D

2009-05-02 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback