lussebullis i maj

det enda som var bra med den här torsdagen i skolan var väl att det bjöds på lussebullar i matsalen, även julmust men den var ju såklart slut. mattanterna är väl ganska virriga och lite före eller efter i tiden verkar det ju som. bullen var torr men det gjorde ingenting, för att få äta lite saffran en regnig dag i maj är ganska fantastiskt tycker jag. nu längtar jag till december. men innan det så ska jag ju hinna med att åka till bulgarien, ta studenten, säga hejdå till denna by och människor och flytta till göteborg och börja jobba är det ju tänkt.

och nu ska jag hinna med att dricka kaffe innan jag åker till synsam och sedan till träningen, vilket är den sista träningen skulle jag tro, för min del iallafall, typ, föralltid, menar jag då. hoppas att jag lär mig sen att jag inte ska gå tillbaka för jag vill inte ångra mig och känna mig såhär fast igen som jag gör.


Kommentarer
Postat av: sofia

Majs i saffran :P

Postat av: hanna

de fanns inga lussebullar när vi kom dit :o :D

2009-05-07 @ 22:58:28
URL: http://hannal.bloggagratis.se
Postat av: anna

haha, nä, vi åt upp alla :$ :D

2009-05-08 @ 15:17:09
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback