manina

jag äter min andra äggmackis för dagen. (två om dagen skall det vara, jag funkar inte annars) ikväll har jag varit med pau, sarah, sofie, carro, vera och blablabla (damen får jag inte glömma heller, damen var också med). vad ska man säga om dom wemosarna då? jag vet inte. inte bjöd dom mig på dagens andra äggmacka iallafall som jag behövde. nej, den fick jag fixa själv. men jag fick iallafall sällskap för kvällen och vi låg på torget och tittade på den vackra stjärnhimlen tillsammans. nu ska jag göra nånting tråkigt. sova. godnatt. puss.



Kommentarer
Postat av: WE-MON

hahhahah ja är WEMOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-24 @ 02:36:35
Postat av: Doktorn!

två äggmackor om dagen, är bra för magen ? =)

2009-05-24 @ 10:18:57
Postat av: Anna

det är så rätt doktorn! :$



och ALLA ÄR VI WEMOSAR!!!

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Jag veeet, man vill bara käka upp henne ibland :D

Men du när kommer papi chulo hem?



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback