träligt

har varit ute och horat runt med borat, skulle jag vilja säga, men med pau. vi var på något läskigt ställe mitt ute i ingenstans, då tror ni säkert att jag pratar om jakobs loge och då tror ni rätt, kan jag säga er. två gånger hamnade vi där. vi är så party. ha ha ha, så party att vi tog bilen dit. sedan åkte vi hem till pau och åt rostade mackor som på den gamla goda tiden. (fast då var det på lunchrasten eller efter skolan, då var vi inte så fräcka kanske, som vi är nu). sedan fick jag gå hem i snigelbacken. det var bara jag och sniglarna. alltså, det var det värsta jag varit med om. det låg feta stora slemmiga sniglar precis i hela backen. åh vad jag trivdes. jag verkligen mös. gud. hörde tre gånger hur det knakade till under skorna, när jag gick hem i den mörka, lite småvarma men ändå kalla natten. nej, det finns ju inga lampor i snigelbacken (okej, det finns det kanske visst, men de är inte till så mycket hjälp) och ja, det är slinganbacken jag pratar om.

nu.. ska jag.. sova. eller kanske dansa lite. behöver lite ljud. det är alldeles för tyst här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback