i think i'm ready

det börjar gå in i mitt lilla huvud nu att tiden bara flyger iväg och snart bär det av till bulgarien. det är inte ens två veckor kvar och jag måste börja inse det nu så att jag inte glömmer bort att åka dit. det vore ju träligt. när vi kommer hem är det ju bal och tjoho tjohej, fast vi som VÅGAR VÄGRA BALEN eller typ inte har råd eller lust, ska ha vår egna lilla bal och det blir väl en rätt stor del utav klassen kan jag tänka mig. sedan då. studenten. STUDENTEN! frihet. GÖTEBORG! åh, nu när jag vet att det är dit jag ska ta vägen, så längtar jag ihjäl mig! det blir jag, lina och molly. hela sommaren. sedan i höst, är det till min man jag ska, då blir vi äntligen familjen skitbäst! (ska ju inte säga för mycket kanske, det är ju inte SÄKERT än att jag får jobba där, men vafan, efter TRE år på hotell och restaurang ska jag väl klara av att steka hamburgare? :D eller?).


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Klart det är du, jag och molly i sommar, du kommer lätt få jobbet :D



Längtar så efter diiiiig! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback