it was a turning point

det känns som att allt jag skriver om här är typ kaffe. men kaffe är det bästa jag vet ungefär så det betyder mycket för mig. jag längtar tills imorgon. då har jag servering för absolut sista gången (jag sörjer nästan) och vi har grillbuffé. på kvällen ska jag hem till sofia på lite baby goodbye, baby farewell-mys för hon åker snart till andra sidan jorden, typ! (bäst för henne att hon övat lite på att imitera en viss björn nu, höhö!). annars i helgen ska jag träffa herr skitbäst (eller ska jag säga mr shitbest?).
jag hoppas att det finns laxar imorgon i köket, jag vill se min lilla soppiloppa (som planerar att bli en kvinnlig ninja(=kvinja) när hon blir stor) slåss med en lax i varje hand. annars funkar det väl med baugetter eller något. men det skulle ju såklart vara roligare om hon skulle slåss med laxar. det tycker jag iallafall. skulle inte förvåna mig om hon slog till fia med dom, så mycket som hon retar stackars sophie. hahaha. imorgon får hon nog passa sig. jag ska stå brevid och heja på ifall det händer. spännande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad säger damen om att fixa den måltid vi alltid pratat om ? :$

2009-05-14 @ 22:02:00
Postat av: fru skitbäst

menar du lax, eller kanske äggmackor? :$ eller kanske båda? :D

Postat av: Anonym

Jag tänkte på det förstnämnda. Men eftersom du ska fixa det imorgon, så kan vi ta äggmackor :$

2009-05-14 @ 22:25:13
Postat av: anna

haha, men det blev aldrig någon lax-fight idag :$ ska vi äta godis också? :$

2009-05-15 @ 15:53:18
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Alexander

Godis-Anna är igång igen :$

2009-05-16 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback