farmor

efter att ha gått och släpat på en tung väska igår så är min rygg inte helt okej. men jag lever och det är ju bra. idag ska jag ut och leva i det fina vädret tror jag nog. ska åka och hälsa på min farmor också och ge henne lite blommor och stå där och sakna henne en stund. ja, jag saknar verkligen henne. hon var den bästa. det var så jobbigt att se henne, må så dåligt. att se henne darra så mycket som hon gjorde, hon klarade knappt utav att äta, den lilla människan. jag har hört av många att jag är jättelik henne, när hon var ung. åh, jag fick alldeles för lite tid med henne. underbara du, vill sitta på soffan och äta körsbär och dricka saft med dig och få darriga, men mysiga kramar av dig och vill att du ska berätta vilka fina små änglar jag och lina var och känna din doft. hittade en parfym som luktade farmor en gång, så jag köpte den. fast den luktade lite tant. så jag använde den aldrig, men brukade lukta på den skitmycket.


farmor, mini-jag och max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback