bärpaj var det




idag var jag skitarg på stina, för att hon slarvat bort mina recept till min festmåltid. men jaha, de låg på hennes skrivbord. okej. hann att göra en vaniljsås iallafall som vart skitfluffig och tjock, men det var den godaste vaniljsåsen jag ätit. (brukar ej äta vaniljsås så ofta, så att. vad vet jag egentligen?) annars idag har jag gått, suttit, gått igen, ätit paj (bärpaj tom., glöm ej), tittat på fina blomms, pratat, lyssnat, ätit sojakorv, spillt kaffe, lekt indian, haft blåsiga vindar i håret, ätit äggmacka såklart, längtat, kommit på bra saker som t ex namn, sjungit baby goodbye baby farewell i don't wanna lie cause we can't stay togehter my friend, tittat på snygg gobbens rompa, pratat med en annan gobbe och sett en annan väldigt hurtig gobbe.
annars har jag väl inte hunnit med så mycket mer. okaj. herå / bjornis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback