och låten den kom

imorse hittade jag en påse med en massa mörka bär i, jag trodde ju självklart att det var blåbär och blandade typ 1dl i lite yoghurt. åh vad gott, tänkte jag, för blåbär och yoghurt är gott. men usch vad besviken jag blev. det var ju inte alls blåbär. det var visst svarta vinbär, vilket jag inte alls gillar lika mycket som jag gillar blåbär. men men, nyttigt är det ju. eftersom jag var så nyttig på morgonen så kände jag att jag var värd kladdkaka och vaniljglass. skitgott var det. den var så mättande att jag kommer att stå mig hela sommaren och det är ju bra det. känner mig jätteseg, nere och ledsen idag. försöker tänka på att jag om två dagar kommer att befinna mig i ett annat och förhoppningsvis varmare land men jag längtar faktiskt inte ens. känns som att jag kommer glömma att gå på planet och att jag inte ens skulle bli ledsen för det, jag skulle nog bara stå där och se planet flyga iväg och jag skulle vinka litegrann och viska hejdå och bara gå därifrån. känns faktiskt fett ovärt. roligt. men men, det blir säkert kul när vi väl kommit dit. förlåt för att jag är så trälig. alla längtar som tokar och jag försöker också, för att inte verka så tråkig och torr men nä. innerst inne så vill jag nog bara stanna hemma och äta ägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback