dreaming about the day

jag har lekt med lanceplutt idag. han var allt från en cool bonde till en kock som sålde blommor. han visade för mig att han kunde skriva och jag visade för honom, att, det kunde jag också göra. vi drack oboy på balkongen och pratade om att det sitter en liten vaktmästare i ett träd, långt borta, typ i norge, och smyger på lancelot på min balkong, med en kikare. vaktmästaren är liten, typ SÅHÄÄÄÄÄÄÄR LITEN, så man ser honom inte, sa jag till lancelot. han blir arg om man slänger ner saker från balkongen, då kommer han med hela cirkusen med lejon och mammutar och sådär, och jagar den som slänger saker från balkongen. när han råkade tappa ett russin gick vi in, för då var det inte roligt längre, tyckte han. vi gick in och gömde oss och åt päronyoghurt.


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

saknar lanceplutten.



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback