GÖTEBORG!

har precis pratat med burger king i göteborg och jag ska ner dit i mitten av juni och testa på att jobba :D så det blir alltså göteborg för min del efter studenten. jäklar i havet vad roligt! lite träligt bara att det är i delsjömotet och kanske inte ligger så jävla bra till, haha, men vafasen, det löser sig ju :D är superduperglad och skakar av nervositet! så ja ska alltså bli stekare, eh, fyfan va underbart. haha. om han nu tycker att jag förtjänar jobbet och är duktig så har jag jobb både i sommar och höst :D


Kommentarer
Postat av: sofia

de klart att han vill ha dig där i sommar och höst! de känner ja på mig!

Postat av: sofia

är avis på dig! men jag ska i alla fall jobba på ett mysigt café till sommaren igen jag :D bettan ringde förut o sa de :)

(kommer sakna dig såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär myckt!)

2009-05-12 @ 17:07:34
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: sofia

de vet du att jag gör när jag blir ledig :D du är super som stekare! :D

de tycker jag att du ska göra :D

PUSSSISSARR! <3

2009-05-13 @ 14:27:16
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback