ska du ha spö?

jag undrar vad som händer med mig. vaknade runt klockan tolv, idag igen! jag brukar alltid vara uppe och hoppa när klockan är runt åtta, nio när jag är ledig alltså, annars blir det ju runt klockan sex. det finns nästan inget värre än att sova för länge. hela dagen är ju plötsligt borta och man känner sig konstig och sjuk. kaffet smakar inte ens lika gott. man orkar inte fixa någon riktig frukost heller, för man kan ju lika gärna vänta tills man ska äta mat då. fattar inte grejen med att sova. det är så tråkigt, man missar så mycket och man ligger bara och vrider och vänder på sig i flera timmar i hopp om att få iallafall lite sömn. tråkigt säger jag.


igår började jag packa till bulgarien. idag ska jag packa igen, för allt ligger nu utspritt över mitt golv. jag lär få packa imorgon med, och på måndag. har en prick på min axel som jag är orolig över. tror att jag har alla sjukdommar som finns. nu, hudcancer. jag kommer inte våga sola där borta. ska sticka hål i min hjärna och pumpa ur alla rädslor. jag blir ju tillslut sjuk av alla dessa inbillningar. inte nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Ledsenkille!

du är dum :(

2009-05-23 @ 14:46:26
Postat av: anna

du har rätt :(

Postat av: Glad kille =)

neee =)

2009-05-23 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback