Det är jag som är den blåa gummiankan i serien om de rosa elefanterna!

jag är skitvilsen på dagarna men jag tror att det är måndag idag. har varit linas sambo hela helgen för att hennes riktige var iväg på äventyr i degerfors. i fredags var det fest hos melad och utgång för alla andra förutom jobba-dagen-efter annis, men det var roligt ändå. i lördags var jag ute med några jobbarkompisar och den kvällen, den kvällen vet vi alla vad som hände. blö. jätteledsen, men det var roligt ändå, som tur var. innan detta hände förstås.
 
idag har jag jobbat och har ätit BK-mat tre gånger sedan igår. jag kan ju rulla hem till degerfors på onsdag. idag var det kaos för att leveransen kom tre timmar försent, mitt på lunch-ruschen och jag var ensam, ENSAM, i köket. ojojojojoj. men det flöt på ändå och i ren glädje ställde jag mig på disken och dansade till amy daimond - whats in it for me. jag är helt ärlig med detta för jag är den dansande bananen och i helgen ska jag visa dom där hemma hur en banan dansar!

Då sa den siste mojikanen: vilda västern är ej som förut! Sjöng jag när jag duschade igår! Då tänker ni, är det farbror Barbro som är igång och fixar och trixar? När jag blir stor ska jag nog bli skådespelare... Sedan ska jag byta namn till Mårtina. Mårtina Börjesån ska jag heta och bli den bästa sångerskan någonsin! Jag vill verkligen dansa i neon!

Adjöken sa fröken! (dvs. jag)


PS. Gå in och rösta i årets omröstning på världens bästa hemsida!

Kommentarer
Postat av: Lina

Känns som om herr skitbäst varit igång lite här :D

Postat av: Lina

Känns som om herr skitbäst varit delaktig i detta :D

2009-11-09 @ 19:43:50
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback