satsar det sista på mirakel

ikväll åker jag tillbaka till staden med stämmningen och alla julbelysningar på avenyn. har varit jätteskönt att vara hemma här ett tag i den lilla byn. har ätit hembakat bröd med makrill till frukost och det kan nog inte bli mycket bättre än så. jag kan verkligen inte sluta tänka på den där utbildningen som jag berättade om. kan tänka mig att det skulle passa mig och att det säkert är sjukt intressant. ska förtusan söka till nästa hösttermin! då blir nog mina gamla lärare stolta, de som tjötat så mycket om grythyttan!
har haft ont i foten i flera dagar och jag börjar faktiskt tro att jag har trampat på en liten glasbit eller något. det gör så jäkla ont och jag har försökt pilla ut det men jag vet inte. det händer inte så mycket. blö.


Kommentarer
Postat av: Sofia

mysigt har vi de :D men får inte så mkt plugg gjort som jag måste.. ligger några böcker efter. Men får helt enkelt inte ha nått liv till veckan :P

ja men sök den!

Jag har ingen aning om hur de går bussar dit faktiskt.. :S du får kolla upp allt :P men den är säkert jätte rolig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback