gonna use my heart not my head

Min smärta jag haft i foten börjar släppa lite, som tur är. Igår skämdes jag lite när chefens chef sa att den som hade sopat utomhus var slarvig. Jag trodde väl inte man var tvungen att plocka upp alla miljarder fimpar också som låg långt borta i skogen, utan trodde väl det räckte med att plocka upp allt skräp på parkeringen och runt restaurangen. Haha, säger jag bara. Kaffemaskinen är trasig så alla är som zombier, jag får väl skylla på det.

Igår fastnade vi för en Wrestlingmatch på tv och jag fick jätteont i magen men det var ändå skitkul att titta på, hur de tacklades i skinnkallingar och vred sönder varandras huvuden. Galen sport. Om jag åker till USA så vet jag vad jag ska göra. (köpa skinnkallingar?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback