ingenting kan bli vad det var

Strax ska jag ge mig ut i det gråa för att träffa Fatiha innan hon ger sig hem till Kristinehamn. Ska visst börja jobba lite tidigare idag också. Vad gör man inte? Jag har haft världens huvudvärk i flera dagar men skitsamma. Det är väl ingen som bryr sig om mitt huvud värker, för det gör det jämt och folk har sina egna problemos. Gud, Göteborg är verkligen skitgrått idag. Gråare än någon annan dag. Idag fyller föressten min storebror år, så grattis till honom. För ett år sedan åkte vi till Göteborg för att fira honom och mamma, som fyller om en vecka!


Kommentarer
Postat av: sofia

whaaat?? haha, har du ätit ett rönnbär? du dog ju inte ens, haha. tropdde de var skitfalriga. gott eller? man, det ska vi snart!! så kul ska det bli, muu. hoppas du har det finbt i götet bland löven: )

2009-11-03 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback