inte vilken fredag som helst

idag är jag uppe med tuppen (katten) kan man säga. vi var uppe redan klockan sex och överraskade mamma med en smarrig frukost. annars brukar hon stå upp och äta en smörgås, sa hon. katten har växt jättemycket sedan jag var här sist, fast hon är fortfarande en liten pluttskrutt. så söt, mjuk och jättebusig. jag nyser hela tiden. har säkert gjort det trettio gånger sedan jag gick upp. skitjobbigt är det. (INTE ALLERGISK, bara förkyld) cityradion är också skitjobbig. gud. vad jag ska göra nu på morgongen har jag ingen aning om. vad gör man i karlskoga innan klockan tolv? sover? antagligen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

meeen Anna..sånt skriver man väl inte.... :) fast de är ju Sant... :) hur som helst...en Jättemysig frukost blev det....och Tack så mycket för den fina presenten ja fick...Puss Älskar Er...!!!

2009-11-15 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback