jag kan också vara produktionsledare!

igår fick jag frågan ifall jag kunde ta en produktionsledares tid idag. hon skulle öppna och det har jag aldrig gjort förr, så det kunde vara spännande tyckte jag. jag var vaken innan kl 6 och senast jag var uppe så tidigt var nog på studenten. jag hade ju ingen aning om vad jag skulle göra så igår frågade jag min kompanjon med samma namn och skrev upp allt hon sa på ett papper. det gick skitbra och jag körde järnet tills jag nästan kände mig svimfärdig och tills mina skor gick sönder. inget slappande där inte! har försökt få tag på lina hela dagen för hon bakade ju lussebulls igår och jag vill jättegärna komma och smaka på dom, lina! (call me)

åker föressten inte alls hem till degerfors den trettonde november utan den elfte istället och åker hem den femtonde, tjoho! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback