jag måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk

vaknade pigg imorse och fick erbjudan om att jobba som jag tackade ja till. hej hopp, iväg! efter en timma på jobbet i all stress så kände jag bara för att ställa mig och gråta. hela kroppen värker, känner mig skitvarm och kall på samma gång, jätteseg i huvudet och min hals värker. alla bara klagar och vill att jag ska göra det & det och jag har glömt bort det där och säger jobba fortfare och jag ville bara säga Dra åt skogen (där hamnar man om man glömmer gå av bussen till jobbet) och lägga mig på golvet eller åka hem. Fyfasen. orkar ej bli sjuk nu när jag sätter mig på tåget hem till degerfors imorgon, efter jobbet, som jag antagligen inte orkar gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback