morr, grr och wah

har glömt att skriva att jag såg en simmande man i den lilla älven, eller vad det nu är, bakom liseberg en dag. han såg ut att ha det riktigt härligt där han plaskade runt men det måste ju ha varit kallt? vilken tuffing! igår kväll var jag hemma hos syster som bjöd på lussebullar, pepparkakor och glögg! för himla smarrigt var det och det var på tiden tyckte jag för lite julemys. har slutat för dagen och jag var i kassan med angelina som tyckte det var skitkul när jag morrade lite åt henne, när hon tog mina beställningar. hon vill så gärna se mig arg, för jag är ju den där snälla, lilla söta tjejen som aldrig blir det. tror hon ja. ha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror Hon Ja...hahahahahaha..Men du är Min Guld och SilverÄngel..ändååå...Puss..

2009-11-08 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback