plugga?

Jag är faktiskt himla, himla sugen på att plugga. Och jag tycker att Sommelier och måltidskreatör i Grythyttan faktiskt låter jättekul.

"Tänkbara yrken är till exempel sommelier, restaurangchef, krögare, Food & Beverage Manager, produktutvecklare inom livsmedelsindustrin, eventmakare, vin- och dryckesimportör eller yrkeslärare i restauranggymnasium."

"För dig med ett brinnande intresse för dryck, måltid och service. Om du vill arbeta i kvalificerade och arbetsledande positioner inom restaurangbranschen är det här programmet för dig."

Åh, vågar jag, haha? Höstterminen 2010? Jag tror nog att jag skulle trivas och att det är något för mig, tjohotjoho!

Kommentarer
Postat av: sofia

Klart att du gör! :D SÖÖÖK!

Postat av: sofia haanson

jaaa, låter skitbra ju, come ooon, hoho. jag håller på dig vettu!

2009-11-13 @ 16:30:58
Postat av: sofia

ja ja de klart! Grythyttan är ju känd för sina utbildningar! Jo men du måste ju inte b i just grythyttan, du kan ju bo i en håla nån mil där ifrån, annars är de säkert härligt folk som bor där också, tror duinte de :) De är ju värt att testa i alla fall, du kan ju hoppa av :D

2009-11-14 @ 18:09:47
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart du ska söka.....jag tror det kommer o leda till jobb med den utbildningen.....och så längtar jag ju lite förstås....ja kanske kan få se dej lite mer:) ...än va jag gör nu...:(

2009-11-15 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback