there's something i can feel when i breath

det var längesedan jag skrev i lille bloggen, så vad har jag haft för mig dessa dagar då undrar ni nog, och då kan jag tala om att jag har haft sönder ett antal par strumpor (alltså, jobbat) och gått på stan med sofia som besökt göteborg. annars vet jag inte. sovit endel för jag har varit jättetrött. idag fick jag hoppa in som en räddare i nöden och jobba ett "bakis-pass" för en tjej som helt enkelt inte orkade vara kvar. snällt av mig, jag vet. fick typ diska och städa och oj, jag hittade en motorcykel i soprummet. haha. vad tusan den gjorde där har jag ingen aning om, du. värsta guldgruvan. på bussen var det en alkolist som presenterade sig för hela bussen och berättade sitt livs historia. intressant. alla fnittrade och sen klev jag av så jag fick inte höra slutet. hans kompis låg på två säten och sov, med huvudet ut i gången. vilka fina män, kan man tycka. kanske. inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback