Åh, vilken härlig dag

Tror jag dör lite här, vilket härligt väder. Det mest perfekta höstvädret. Ah, jag dör. Ska åka in till stan sedan för att jag är ledig idag. Där ska jag och Lina promenera, kanske ta en fika och handla tills ikväll. Lina och jag ska dricka vin och laga mat tillsammans. En auberginegrattäng, med massa fetaost och basilika och åååh, massa gott. Känner på mig att jag kommer vara helt "naae, ååh, härligt, mmhmh, göööött, hihi, mysiiit, naaw, oho" hela dagen. Och det känns bra.

Igår stod jag i kassan på jobbet och det var lite roligt för de mest jobbigaste kunderna jag fick, var någon som jag känner igen från skolan. Han och hans mamma. Har ingen aning om vem killen är men jag svär att det var han och mamman var fett jobbig, en riktig kärring liksom. Stackars pojke. Hon klagade, var konstig, ändrade sig och ville byta massa grejer, var grinig och blev inte nöjd med någonting. Och dessutom var det kö ända ut till dörren, men det brydde dom sig såklart inte om. Hade stor lust att slänga henne i fritösen, mouhaha. De andra i kassan tyckte lite synd om lill anna och hade säkert hjälpt mig att sänka henne. (jag kommer aldrig ifrån detta namn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback