det blingar inte längre

när jag färgade håret förut pillade jag lite på min bling bling i naveln och sa till lina att den kanske hade gjort sitt nu och att jag funderade på att ta ut den och kanske sätta dit något annat, typ en julgranskula eller så (nädå). och nu när jag kom hem från ikea så såg jag någonting konstigt. den satt itne längre där utan den ligger väl ensam och rädd i något hörn på ikea eller så. va tusan. och inga julgranskulor har jag heller. vad ska jag sätta dit nu då? nu inser jag hur tomt och naturligt det ser ut, men framförallt konstigt. jag ångrar mig. vill inte alls låta det lilla hålet där växa igen. haha. vilken fjant.

Kommentarer
Postat av: Lina

Borta? Gone? Finito? stackars liten..

Postat av: Lina

hahah tur det ;D

2009-10-12 @ 09:56:15
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback