back in degerfors

lämnade alltså göteborg förut och tåget hann inte tuffa långt innan det fick stanna i en halvtimma innan alingsås, pga något krångelikrångel. det ända man såg var en sjö och gula löv som fladdrade förbi fönstret. mysigt, men jobbigt. man ville ju bara hem. var jättekissnödig också, redan då. men vågade ine lämna min plats på det otroligt tomma tåget ifall det skulle hoppa på någon läskig skogsmulle och sno mina grejer.
blev hämtad av paulina, sarah och carro i laxå och de var söta och det var kul att se dom igen! lokförare ska de bli, haha.

kom hem till degerfors, till pappas hus där jag var själv i några timmar och då passade jag på att träna, sjunga jättehögt, äta godis och dricka massa kaffi.

ikväll kommer den otroligt efterlängtade sofia hit på en myskväll och det ska bli förbasktat kul att träffa henne igen efter att hon varit i korsika så länge och den möpen och jag kommer nog ha en hel del roliga saker att prata om kan jag tänka mig. åh, äntligen!


Kommentarer
Postat av: sofia

hihi, det var verkligen på tiden.skitmys var det, see you tomollow, gnatt,puss

2009-10-14 @ 23:15:57
Postat av: anna

haha, ja det var det kan man säga! yes, see you then at the kulplace! hihi pusskjam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback