det kan va så förfärligt, det kan va så bra

Jag vaknade upp med en riktigt fin prinsessfrukost på bordet brevid mig imorse. Rykande, hett kaffe, en ljuvlig äggsmörgås, vaniljyoghurt med flingor och kanel, precis som jag vill ha det. Herr Skitbäst vet hur man gör mig glad. Även fina Lina känner mig väl för att bidra till mitt glada humör denna dag i det gråa, småruggiga Göteborg. Är hembjuden till henne på thailunch från de ljusgula lägenheterna mitt över gatan. Det är det vi och det farliga mcgänget, syrran!



Kommentarer
Postat av: Herr Skitbäst!

Lite mullig men jätte gullig :)

2009-10-28 @ 21:35:15
Postat av: Sofia

du är himla fin! <3 Hjärta!

Postat av: Mamma

Herr Skitbäst Fjäskar ju för Dej.....Tror Han är en Riktig "SvärmorsDröm" :=)

2009-10-30 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback