fredagsmys såklart

igår kväll efter jobbet var jag på ost och vin-provning (foot of africa och lindemans har ingen testat förut va, ehe?). det var mysigt och gott såklart. men eftersom jag skulle upp och hoppa och iväg till jobbet imorse så blev det stopp och sömn där för mig, när de flesta andra drog ut för att dansa, dansa, dansa på parken eller vart det var. hamnade på jobbet jättetidigt idag. satt där och läste om metro, om och om igen med kaffe i 40 minuter och de andra bara skakade på huvudet för att jag var där så tidigt. ikväll gick lina och jag till eriksberg för att köpa godis, chips, dipp, cola, pizza, frukt och sånt för det var ju idol och sånt ska man tydligen äta då. det kallas FREDAGSMYS.. nu är jag ledig till tisdag kväll och det känns GÖTT!


Kommentarer
Postat av: Lina

fredagsmyyyyys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback