Inga toner kan förklara hur jag mår

Igår tittade jag för första gången på en hel fotbollsmatch, typ. Eller ja, iallafall på väldigt länge. När jag spelade fotboll var det väl en annan sak. Nu sitter jag hemma hos Lina med blått hår (för tillfället) och snart är det hennes tur att färga mitt hår. Spännande då. Molly är helt galen och nu slog det mig att hon är lite lik Julia, min kusin. Så söt. Jag tror det är att de båda två blinkar med ett öga hela tiden, om jag stirrar på katten eller på min kusin. Blink. Blink.

 

"Det känns som att det kommer bli blå..svart.. det hära.. hur ska det kunna bli en fin brun färg om håret är blått nu? ebony, dark..brown. Jamen.. det blir väl fint. ehe" Lina är nervös.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

haha som tur var så blev det ju faktist inte blåsvart.. utan faktist en fin brun färg. Otroligt så man kan luras ibland ;d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback