linas knasiga granne

nu är det den sista dagen på den här helgen och den här helgen har varit en degarhelg. igår åt vi lax och sen pallrade jag mig iväg till lina som städade ur garderober och kylskåp och allt var det var. vi tänkte faktiskt ge oss ut och ta ett glas vin eller två men ångrade oss och det var väl lika bra det kanske. nu längtar vi till nästa helg istället! då ska jag träffa fathia en sväng som kommer hit över helgen och på lördagen blir det partaj ju! linas granne "killen-som-vi-alltid-lyckas-se-i-tighta-shorts-och-som-dunkar-julmusik-på-kvällarna" sa att vi skulle knacka på om det blev fest. rolig prick det där. haha. vi mötte han påväg ner till källaren och han visste inte ens om att han hade ett förråd. vi visade honom vägen och sedär, där stod det ett tomt förråd. "så det var dit nyckeln gick.." sa han och verkade ganska lättad. nu ska jag snart iväg och jobba. hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Mamma

du skriver juuu för Roligt Anna.....Hej Hopp....:)

2009-10-25 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback