men NI kan behöva motion

jävla barnvagnsfjantar. när jag var påväg hem förut från stan så steg jag på en alltid lika proppfull buss. stod emellan massa söta gummor och mammor med barnvagnar och det var dövarmt där inne. en tant ramlade på mig och sedan när det var dags att gå av så hörde jag de där mammorna säga; jamen det är ju här vi ska av. men, såklart ändrar de sig när de redan var halvägs ute och jag blev kvar där inne på bussen. såg alexander gåendes utanför och han skrattade åt stackars mig. "jaha, skulle du av här, men det är ju bra med motion för dig" sa de till mig som om jag var jättetjock. men, jaha, då kan ju ni bära min jävla tunga påse i regnet så kan ni skjutsa mig tillbaka i en av barnvagnarna! ville jag skrika, men gjorde det ej. (ville inte att de söta gummorna och de jävla mammornas bäbisar skulle höra) de sa inte ens förlåt. hahhaha. upprörd tjej. när jag kom hem skrattade han fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahah anna, stackars dig. tur att jag gick av en innan dig :D

Postat av: Mamma <3

de är betydligt lugnare på våra bussar.... :)

2009-10-25 @ 11:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback