mjao

har varit hos min mamma sedan igår och jag vill ju bara packa ner hennes lilla katt i min väska och gå härifrån. hon kan ligga sovandes på min mage i evigheter och skulle hon råka ramla ner så klättrar hon upp igen. hon är så vinglig och liten. bruna ögon och har en jättemjuk grå päls med vita små tassar. när vi kom hit luktade hon ostbågar och jag gissar på att det är riddaren lancelot som varit i farten. nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan åker jag till degerfors. imorgonbitti åker jag till göteborg ju och dessa dagar har gått skitsnabbt. blir lite rädd med det är väl bra. nästa gång jag åker tillbaka hit så är det fredagen den trettonde november. det är ju faktiskt inte så länge kvar. hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback