bara lukten gör mig svag

Ikväll har jag och Alexander haft ett litet pajkalas. Medans den otroligt fina äppelpajen stod inne i ugnen skickade vi iväg en inbjudan till Lina med pojkvän. (egentligen hade båda två redan bjudit in sig själva tidigare idag, men det är ju ändå mysigt med inbjudningar) Vi tände ljus och dukade upp och sedan var de här klockan sju (dock utan kavaj och finklänning eller med en svart katt i present), precis när pajen var klar. Den blev faktiskt jävligt smarrig om jag får säga det själv. Gött. Annars idag har jag sprungit lite på stan där jag köpte en skitläcker tröja.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhhhh så god pajen vaaar! älskade mandeln i ju!



kisskiss!

Postat av: jenny

trodde de va du å bilden först;)

2009-10-07 @ 11:15:03
Postat av: Anonym

Meh pajen smakade ju mint :$

2009-10-07 @ 12:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback