Alla dansar och jag tänker är du också själv, var är du ikväll

Ikväll har jag missat Håkan Hellström på Liseberg, vilket känns lite sådär.. jättetrist! Istället jobbade jag med världens fetaste huvudvärk, och när spelningen var slut, slutade även jag, på jobbet. Jag åkte hem till Lina, Molly, massa nötter, chips, choklad, frukt och dirty dancing istället och det var faktiskt också riktigt trevligt. Men, hade ju hellre velat sett Håkan, såklart. Fan. Det är jättekallt ute, nästan dimmigt ute. Jag vet inte hur många gånger om dagen jag skriker glatt: DET ÄR HÖST! fast nu ikväll kände både Lina och jag av lite december och julstämning. galet. det är ju höst för tusan, inte vinter! HÖST.


Kommentarer
Postat av: Lina

sv; så säger vi! älska snuskklubbor! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback