CAROLINA GYNNING

I ungefär en månad har jag gått in i parfymaffärer och sprutat på mig så mycket som möjligt av Carolina Gynnings parfym. Tänkte att när jag får en hyffsat bra lön så ska jag köpa parfymen så jag slipper ta mig in till stan varje gång jag vill lukta gudomligt. Det skulle bli min nya doft, tänkte jag.

Och vet ni vad? Nu är det min nya doft! Och vilken tur att jag inte köpte den från första början. För idag när jag tänkte gå in på Åhlens i Nordstan för att spruta på mig lite av doften så satt CAROLINA GYNNING själv där utanför vid ett litet bord. Jag tvekade inte en sekund och gick fram och köpte den av Carolina, som är grymt snygg i verkligheten. Och luktar gott gör hon. Det gör jag också.

Go Girl



Kommentarer
Postat av: Patrik

haha nice:D

Postat av: sofia

ja kom hem då så kan vi skaka våra fenor o klor :D kanske :D



hehe mysko. men de är inge o se iaf :D

<3

2009-09-02 @ 10:04:02
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback