imorgon ska jag till maxi, så då kan jag inte komma

jag pratade med en dentist förut och hon sa att jag skulle till tandläkaren imorgon, men det kunde bli lite svårt sa jag. då ska ju jag till maxi med lina.. nej, det sa jag inte alls, men jag är ju i göteborg, sa jag. istället ska jag dit den 15 oktober och det passar ju bra för då är jag varken på maxi eller i göteborg. idag har jag jobbat och imorgon är jag ledig som det ser ut nu. fast det skulle inte förvåna mig om jag får hoppa in ändå för det känns som om jag jobbar varje dag. men jag ska inte klaga, eftersom jag i sommar kunde få gå och vänta i två veckor på ett litet jobbpass och det var för tusan jobbigt, hörrni! trivs faktiskt bra där nu och det är ju viktigt. fyfasen, va jag är sugen på leverpastejsmörgås. och keso, och fetaost. det skall inhandlas imorrn på maxi med lina.
jag har fått sånt jävlarns långt hår, och det gillas faktiskt inte alls av mig, herregud. den här bilden är sedan i juli eller något och det har säkert växt en bra bit sedan dess. alltså, jag svär, det är förtusan jättejobbigt. hatar att ha långt hår men jag vågar ändå aldrig klippa av det. väntar istället tills jag tappar alltihop, verkar det som. hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag vill också ha annispannis långa fina hår :D mitt växer inget istället så va glad för de :)



saknar dig mattjo! <3<

Postat av: Sofia

bara massa blä. vet inte va de är med mig men är så känslig. men detta va inte allt för kul. kan ta de msn nån dag <3<3

2009-09-22 @ 19:35:00
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: sofia

åååh, finis, hihi. hur langt har du? mitt har också växt en del sen jag kom hit. såklart. hoho. jepp, klart vi fikar på kulan. och så måste vi ut å dansa i öret???? så himla längesen. å laga mat, passa på att ta det lugnt nu för det blir det inte när jag kommer hem, hahaha. hihi, puss love

2009-09-23 @ 14:22:32
Postat av: Mamma...

du har väl fått min hårväxt som jag då inte har istä'llet..... :)



och Du....tycker du så mycket om hösten, här har vi bott ihop i 19 ½ år och det har ja aldrig hört talas om......



Puss....Älskar dej!

2009-09-26 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback