Det är så logiskt, alla fattar utom jag

Lina och jag brukar ta lille båten över till Järntorget och vandra upp mot Linné på kvällarna. Ikväll gav vi oss ut på de otroliga vågorna och jag blev lite åksjuk såklart, för jag är så känslig men sen gick det över. In på hemköp, ut med en Marabou daim. Vi kikade in i restauranger och en man sa till mig; är det nyöppnat? jag svarade självsäkert; ja, främmande man, det är det. vi hittade en vintage butik också, och den ska vi besöka på söndag.

Jag känner mig ofta jättesnurrig och förvirrad. Igår frågade jag en okänd tjej om Vi skulle köpa hem något gott till kvällen. Hon sprang därifrån och jag fattade ingenting, vad gjorde hon där liksom? Idag på jobbet sa en i kassan till mig; den där Angryn ska vara utan bröd. Och när något är utan bröd, lägger man den tydligen i en låda, med tillbehören. Men det fattade ju inte jag, som lite förvirrat höll på att lägga en hamburgare, i ett papper, utan bröd. Så trög. Vem vill ha det, liksom?



Kommentarer
Postat av: Lina

annis du är lik mig, alltid lika snurriga ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback